Sunday, October 2, 2011

habuk....



fuhhhhhhh(sound effect tiup habuk)...uhuk2 rasenye da berbulan2 gak la aku xupdate blog ni...ala tp lau aku update pon bukan ade yg nak bace pn.hmmm ok da hampir sebulan aku stat sem baru ni, agak pening kepala dibuatnya, bukan sahaja pasal kelas, malah sal lecture pn bleh bagi aku pening kepala. ni xtermasuk lagi pening nk buat assignment dan juga academic writing...sem ni gak la sem paling susah dan mungkin akan jadi sem paling bosan sepanjang aku blaja dekat u ni...dengaq cite sem ni xde ADFEST...apa?xda ADFEST?damn shit right? that the only event that all the advertising student waiting for, especially like me(as a sr).damn la ade ke nk wat sampai ke singapura(bukan xnk, tapi mahal la)lagipn sane bukan ade ape sangatpn(saje nk sedapkan hati), baek juz buat kat hotel memane ke, dapat gak ktorg release tension ni ha, cm nk beku pale hotak buat keje part 5 ni.hmmmm lecture ni mmg melecehkan la(ade yg ok,ok la) tp kebanyakkan lecture aku sem ni agak membosankan, ade yg kureng dan ade yg straight sangat(HULK) damn la.i though that this sem gonna be the relex sem ever but...donno la, just accept what the truth la that my last sem is SUCk. tetibe je nk cakap sal hp, member aku pakai iphone n blackberry merata2...perhhh rase jales pn ade tp xpe la aku pakai je la hp yang ade ni(xperia x10) kesayangan aku ni. nex week iphone 5 plak nk klua(iphone biase pn xmampu ni kan 5?tgk je la yer) hahaha xpe la nnt aku da keje lau mampu aku beli gak la sebijik hp apple tuh...

hmmmm pe lagi ea?....haaaa pasal jr2 ku....xmenarik perhatianku, hahaha...xde la deorg bleh tahan gak la, tp ade certain tuh yg xsemengah la(perangai la) tp trus trang aku cakap yg aku xtertarik ngan deorg pn(nie susah lau kene break ngan 1st love ni) tgk plak org2 yang hampir aku kapel plak cm seronok je ngan teman2 mereka, so aku bertambah jeles dan berasa diri ini ingin dicintai seperti waktu dahulu. 1st love aku pn cm da bahagia jekan, xpe la mayb dia bukan tulang rusuk aku(cewaaaaah berfalsafah ok), dan aku akan terus mencari dan mencari tulang rusukku ini.....hmmm k la da kol 5 pagi da ni mau tido dulu.kbai.salammmmmmm

No comments: