Tuesday, August 30, 2011

r.a.y.a

OK...rini satu syawal aka raye, setelah sebulan berpuasa harini sampai sudah hari dimana umat islam satu dunia meraikan hari kejayaan mereka beraya.ok cukup berfalsafah, back to my own story.SUMPAH weyh puasa tahun nie xterasa langsung, sedaq2 je da 29 hari berpuasa.....raya plak cm xde pe2 effect je kat aku ni. taw la umo aku da meningkat tua tapi jangan la diskriminasi aku.aku mude lagi la baru 22 dan masih belajar..aku nk duit raya..uwaaaaaaaaaa hahahahah(feeling2 bebudak plak) hahaha xpe la. tahun ni aku pakai baju tahun lepas je(cz aku baru pakai sekali je tuh pon raye tahun lepas) makna nya baju raya aku warna ungu la....lawa la plak kan..hmm... rumah aku pon xberapa nk meriah je tahun ni....pe yg mak aku masak, semua keluarga aku je makan.sib baek la keluarga aku agak besar lau x, sapa la nak makan rendang+ayam masak merah dan juga nasik himpit yg banyak extra giler tuh.hahahaha....hmmmm so raya nie aku satu sen pon xdapat duit raya mungkin malam kang aku akan memulakan operasi mengge"pow" abang dan kakak aku untuk mendapat duit raya, mungkin.hahahahaha.....owh tadi aku ade gak jejalan ye la da bosan dok umah sik tidoq ja kan....aku nk gak feeling2 rase tgk bebudak kumpul duit raye kan.hahaha tp sumpah weyh xramai da bebudak kat sini, ape da pupus ka ape.ahaks, tengok la ade rumah yg meriah giler ngan saudara mara dan ade gak yg rumah sepi cm rumah aku, adat la kan...pusing2 satu cheras baru aku tadi, tengok la kapel2 yg budget2 sweet ngan pasangan die, gedik plak aku rase kan( jales ke? xkan) hahaha....xpe la raye taun nie status aku single so kene la adept ngan ape yg aku ade dan redha je la ngan ape yg tinggalkan aku ( no more tears story) hmmmmm k la nk sambung makan kuih almond london ar...kbye.peace yawwww

No comments: