Tuesday, October 4, 2011

burbbb(alhamdulillah) dan arghhhhhhhhh(mengaum)



sejam yg lepas aku lepak ngan member aku kt kedai mamak(name kedai xdisertakan) kat pukom sec7, pekena naan cheese baek punye, yg terbaeknya adalah aku xorderpn, aku pow je mamber aku, hahahaha sedep weyh rasenye xde naan cheese yg bleh lawan kesedapan dan ke"cheese'an nyer....leh lawan pizza hut taw(yo2 oo je aku promote ni).tp aku xde la kejam sangat, aku still bagi sehengget kt member aku(kire tuh share aku la).aku p pn sebab nk release tension ni, maklum la demam esemen da sampai. sib bek da siap satu so tinggal 1 proposal lagi(proposal HULK). HULK merupakan nama panggilan lecture aku, sebab die cakap lau die marah die macam hulk( don't make me angry, make me angry bird ) hahahaha, so hari khamis ni klass die, perghhh cm malas je nk p kan.tp xpe la nak wat cm ne kan p je la. tension aku ngan lect ni,da la suke condemn org, bias plak tuh,sib bek la ko besau dari aku lau x....hish...so marilah kita bersabar.