Tuesday, October 18, 2011

makan K.A.W.A.N.


cube teka makanan paling sedap kt dunia ni....jawapan die KAWAN....kawan makan kawan adalah sejenis makanan yang bile dimakan, kawan kita akan sakit hati dan rase nk hempuk pale si pemakan kawan ni dengan ape yg ada ditangan. YES aku da penah kene dulu skali, dan kali nie kali ke 2.whoaaaaaa seronokkan. prangai cm barua sial. ko kenape ha?asal semua kawan perempuan aku ko nk rapat?ko asal da xde org laen ke kat dunia ni ko nk hangout sampai si"dia" yg aku slalu citekan kt ko pn nk di"dating"? weyh aku sedar weyh mmg aku xhensem cm ko doe, ayat aku pn xsehebat ko yg mampu memanipulatekan dan juga mencairkan awekssss diluar sana.TP ko kene ingat hidup ni xselalu indah, dan aku pulak jenis yg sukar untuk memaafkn org.pls la weyh ubah perangai.tp lau ko ubahpn aku xkesah sebab pas ni aku mmg da malas nk amik kesah pasal ko. nk tgk aku benci org kan...skrg bia ko plak rase, mister everything know.....gudbye barwa.......