Monday, October 31, 2011

11111

welcome November hope this month give me luck and happiness all month. what serious da bulan 11?mean that nex month aq da 22?huh......ok da tua sangat2 da ni. ok ape yer nak menulis kat sini, hmmm owh yaaa baru teringat, last month witch is bulan konvo dak2 uitm, perh lalu je pusat komersial sesak nak mamp ngan dak2 konvo dan their parents. xsabaq rasenya nak memakai jubah konvo nex year ahaks. maklum la da lame xbergamba ngan jubah2 pelik tuh, last konvo pn time abis tadika(klaka x?) hahaha....hmmm da masok bulan sebelas da, dulu seronok la bulan sebelas sebab ade hari jadi yg tersayang tp this year hmmm nothing interesting la nk smbut pn....ehhh xjugak this year kite sambut hari ghayo haji la, nex week...weeee cuti seminggu..yeaaay bleh releks2 kn kepala hooooootak ni. about ex kawan dan ex kawan wanita ku yg 2-2 skrg ni cm da makin rapat, aku doakan korg bahagia la yer aku pn da malas da nk amik port sal korg, lantak p la korg nk buat ape asalkn korg bahagia sudah....pemulaan bulan ni aku da dapat no phone seseorg yg agak comel la, aku mintak ok bukan curi ok(gentlemen x aku?)hahahah harap2 die xtipu ar ttg no die ni... rase cm nk belanje die mcd la plak kan..hmmm pe lagi ea...xda pa da kot...ok la bye....."assalamualaikum, xjawab dose, jawab sayang"(cm maria elena vloger tuh)hahah