Wednesday, December 12, 2012

yup aku gila technology....yup lagi2 handphone.

assalamualaikum, yaaaaa boleh dikatakan kebanyakkan orang yang mempunyai hendphone, xkira la handphone paling mahal hingga ke hp legend... kekadang kita tengok budak kecik ja pn tapi pakai hp yang membuatkan kita simpan balik hp. owh yeaaah aku mula pakai hp time form 3, seyes pakai hp paling legend la time tuh nokia 3310. ramai la gilak org pakai hp time tuh, bukan ape deorg guna hp untuk main game je pn, walaupn game time tuh game snake je pn.hahaha..kalau dikira2 dari dulu sampai skrg lebih 15 kali dah aku tukaq hp. banyak alasan, hp hilang la, rosak la and kebanyakkan ikot trend la.haha ok sekarang aku pakai hp lame je just ade social media and bileh call cukup la. aku pakai iphone 4 jee bukan 4s pn. da pakai almost 4 month la.tetibe iphone 5 klua kan.hahaha ok ni top2 hp yang aku teringin nk pakai. ok

iphone 5 (ini bukan aku je, semua nk pakai kan...hahaha)

nexus 4 dari LG (aku sebab dulu da pakai android so ok la, tp hp ni menurut review yg aku bace, mmg superb la)

nokia Lumia 920 (window phone 8 ni aku xpernah guna dan nk sangat guna kot hp ni, tp mayb afta dis will be mine. yg paling best pasal hp ni sbb dia ade wireless chargers)

samsung Galaxy note 2 (aku xberapa minat ttg rupe bentuknya tp spec dia mmg superb la ngan screen dia gempak weyh)
lastly is

htc one x+ (hmmmm review dia buat aku nak pakai tp android is to mainstream la)
ok ni hp2 yang bukan aku sorg sahaja yang nk pakai, korg pn kompem2 nk pakai gak kan....kan....kan....hahaha ok la nex aku cite sal lain plak ea, may b top kereta sport yang aku nak pakai....ok wasalam.