Monday, December 10, 2012

fuhhh fuhhh habuk dah blog nih...hahaha

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua(ade org ker) hahaha, ok harini nk cite pasal intern punya hal. lagi seminggu intern nk abis da. so aku pn agak gembira and sedih2 gak la. gembira sebab nak abis study da and sedih sebab xtaw nk keje ape pas ni menunggu konvo. hmmm kepada member2 yg da konvo and dok posting gamba dekat FB, yeaaay anda berjaya membuatkan saya jales dan xpe saya berdoa anda bahagia dialam pekerjaan.
aku intern kat concept communication and promotion, sebab aku pilih agency ni sebab yg paling obvious ialah sebab dekat ngan umah aku, ala paling kurang 10 minit la kalau naik moto, tp akan jadi 1jam setengah kalau naik kate, sebabnya xyah tanya la kan. aku memula mmg xnk pn masuk advertising agency ni, coz aku ni xsuke kena marah than afta aku start masuk company ni baru la aku taw yang company ni ialah advertising agency. dah terlajak masuk jadi bedal je la kan. hahah ok kepada sesiapa yang nk buat iklan or anything related to advertising boleh la try contact company aku ni dijamin murah. korg boleh call no ni :03-92842588. (haaa kan dah teriklan.
ok abis cite sal tempat aku intern. back to my life. ok aku masih lagi berseorgan dan keseorangan. hanya berbekalkan teman2 yang selalu temankan aku. tp deorg bizi kot skrg ni.hahaha xpe la xde rezeki. masalah serius yang sedang aku hadapi sekarang ni ialah aku dah semakin GEMOK...weyh sejak start intern mmg aku da gemuk kot. sampai ade certain slua yg da xmuat kot. hahah dagu pn da macam ade dua lapis da.hahaha. tp xpe la aku pikir +ve, aku jadi cm ni sebab aku happy.hahahaha. jangan risau aku da mula berdiet dan memulakan hidup yang sihat.hahaha. ok tuh jela kot aku nk cite...nk sambung wat report intern sat. ok chow shin chi..
gambar hari2 aku tension sebab xtaw nk buat ape.