Tuesday, December 11, 2012

12.duabelas.2belas

assalamualaikum dan selam sejahtera.....12.12.12 ape yg menarik?number je kot xde yang hebat pn. lau nk kawen pn cm xsesuai sebab harini bukan weekend, tp sapa yg nk nikah tu boleh la kot. ala org nak tarikh lawa sebab nak senang ingat tarikh hari bahagia mereka. yup mmg indah kalau number tuh cm sama (DD.MM.YYYY) tp buatpe kalau xde makna kan? tuh sebab la org nk pilih tarikh perkahwinan bukan men susah lagi. kalau aku la kan aku xpikir sangat pasal tarikh ni tp kalau boleh biaq la 27haribulan, xkisah la bulan ape or year ape, as long as 27 its ok. tp kalau xdapat pn xpa. 27?kenapa 27...hmmmm ntah la sebab aku suke number tuh. banyak yg relate ngan aku dengan 27, contoh paling terdekat ialah hari lahir aku. ok pasti ramai yg tunggu detik pukul 12.12pm 12.12.12. sebab time nih hanya datang sejaku dakam 1k tahun. mampu tunggu? and next year xkan terjadi 13.13.13....kompem la xkan jadi sure punye.hahaha. ok la nak sambung membuat report practical ni. ok WASALAM