Thursday, December 13, 2012

selamanya harimau malaya....lelelelelelelaaaa

assalamualaikum, aloha salam jumaat 14hb disember.... kekalahan harimau melaya sibuk diperkatakan org2 malaysia, alasan2 yg pelik2 dikatakan tp yang paling pames ialah pasal pengadil yg agak bias terhadap team thailand. tp time aku tgk reply pn mmg nampak ke"bias"an tuh tp nk wat cmne kan result pn da xbleh diubah. so final AFF suzuki cup will be Singapore vs Thailand. ok bosan. hahahaha yesterday gak ade game FIFA club World cup, CHELSEAFC aku berjaya melangkah ke final weyh....FINAL, harap2 menang la ade gak cup.hahaha.
hmmmm yup harini genaplah seminggu lagi aku praktikal kat sini. terasa rindu lah nanti nak keje sini lagi, keje relax ja, xpe la pas ni kene concentrate kat mane nk cari keje da. xkan nak ngangur sampai konvo kot kan..hahaha so sesiape yg jenguk blog nih boleh le kalau nk tolong aku cari keje..hahah.... ok la b4 aku menghabiskan penulisan aku ni, meh aku selitkan gambo harimau malaya...gooo harimau melaya.
le..le...le..le...leee.laaa ooooo, ooooooww.... harimau malaya.wasalam.