Thursday, January 6, 2011

tahun baru,azam baru, sem baru dan hidup baru......

hola semua...actually already one week we had enter new year but i think not to late for me to wish happy new year...hahhahah ok sem nie agak jangal la nk mulakan sem..cam ade je yg kurangkan...tp xpe la manusia mane de yg semuprnakan?hahaha...ramai budak baru yg masok FKPM nih...tp xpe la sy xtertarik la plak..hu3.afta a week i enter da class...i think i can handle this sem i hope...hu3 lact semua da semakin sempoi dan akan menjadi sempoi selame klass berjalan..hahahah...masok2 sem je da banyak aq habiskan duit nak beli barang baru..jam.jeans,baju,hard disc,and banyak la lagi...patut la kurang je duit dalam bank aq..wuuuuuuuuuuu.dengaq cite UITM nk beri cuti 4bulan kan student die,kononnye nak selaraskan cuti ngan university luaq la...hopefully xjadila..malas doe nak cuti lame2,lau keje xpe la gak,lau x...maunye jadi cendawan aku kat umah..hahaha....
owh for azam tahun baru...aku xterpikir lak nak buat pe...as long as i know sem nie aku nk try dapat DL la plak...terasa moroyan plak nk naek pentas dapat sijil DL...hahaha patuh aku nk happy je taun nie..nomo sad story mory lagi...hope gak la kan..hahaha
erm pe ea..tahun baru da,azam baru da,sem baru da....owh hidup plak...hidup aq cm biase la kene la biasekan diri jadi bujang nie...wat pertama kali dalam sejarah hidup di university aq jadi seorg bujang yang kacak lebih bergaya(sambil tangan kat dada mata ke atas)hahaha...so disebabkan itu aq pon mulalah kegatalan bila melihat gadis2 yg comel2(xde niat laen,tgk je xnak bekenalan pon.)hu3....payah bile da da putus niekan...nk kenal ngan pompuan pon da cm xcaye(aku bukan gay aw)hahaha....so life must go on(bak kate mokcik selaen dion)hahaha ok cukup la tok minggu nie..ok nie gamba terbaru aku utk taun nie..ahahaha

No comments: