Monday, September 20, 2010

dieeeeeelemah..(die + lemah)

DILEMA penat pikir masalah kat u nie...ditambah plak ngan masalah pribadi yang berlambak cm pe tah an...kekadang tu pikiran melayang tah ke alam mane tah...kekadang tuh ade gak ingat mati tp bukan la bangang sangat nak bunuh diri. masalah kat u nie rasenye still can handle lagi la... die yg wat hati parah nie masalah aku ngan si die nie...aduh adakah die nie ade 2 personaliti ke pe.jap baek bukan maen, jap tuh aq pon xdilayannye...tah la pelik gak jadi perempuan nie...slalu datang bulan ke ape...yang peritnye org yang tengah sayang kat die...salah ke nak caring ngan die?nak dengar sore die ke or nak taw pe die tengah buat.kang kalau aku melayan orang laen kang die ingat aku gatal...aku just nak kan sedikit je perhatian dari die...xyah la banyak sikit pon jadi la...kekadang mamber2 aku cakap aku nie kuat bersabar la, baek la(sumpah aku xnk bangge diri)...tp disebalik hati nie aku lemah sangat aq rase cm dah nak give up da, da xmampu da nak jage die...tp time2 cm nie gak la aku akan ingat time2 mule2 kapel an...suweeeeet gile la time tuh.time tuh aku rase cm dunia nie aku yg punye,rase hidup aku lengkap kalah la org kaye...aku da berjanji yang aku akan jage die and xkan sesekali ucapkan perkataan "BREAK"kt die...juz nak buktikan kat die yg aku nie jenis yg berpegang pada janji dan setia pada yang satu.kalau la die boleh bace hati aku niekan...kompem die akan menangis.aku da pendam segale2nye da.xkan amik hati ar lau die sakitkan hati aku nie...setiap kali die wat salah kat aq, time tuh gak la aq maafkan die walaupon kekadang aq xrase kesalahan tu perlu dimaafkan.aku kekadang xtido memikirkan die,aku gak berharap sangat die pon cm aku gak ingat slalu walaupon xjumpe hanye kesetiaan je la yg menjadi peganggan hubungan kite...boleh ke tahan 3 tahun lagi...sampai habis blaja je...harap2 sangat hubungan kami bekekalan sampai ke peringkat seterusnye dah gembira hingga ke akhir rakyat....khairul anuar xoxoxoxox nurhazirah.

No comments: