Sunday, May 30, 2010

hidup iini mmg palat...jangan jadi baik dalam berpasangan..

kenape ade pekataan break dalam percintaan?kenape wanita selalu memberi alasan yang kurnag memuaskan jika die nak break...salah lelaki kah?ke salah si wanita itu sendiri.
kenape org kalau jujur dan sangat baik dianggap salah dalam percintaan sehingga kan hal ini menjadi faktor mendorong sepasang kekasih sehingga break. aku sendiri xpernah faham ngan hal wanita zaman sekarang...mungkin mereka nak boyfrend die jai jahat kot....mengikut pengalaman aq...dah 3kali da aq kene break sebab alasan yang xmunasabah nie...alasan di"saya xboleh trima awak la sebab awak baik sangat.."slah ke jadi baik?kesimpulannya....jangan jadi BAIK...

2 comments:

kinaRmaya said...

bru ley commnt...
actlly mmg bengong jugak la ayat2 kamu
haha
gal mne la x nk boi baek..
mlaenkn gal tu ade boi len..xpn..x ready lg dlm reltionship..
hehe
saye pon kkdg mcm tu gakk
haha
adusss..
bocor rasia..
hehe

khairule said...

loh....tapi jangan la bagi alasan yg melalut..baek salah jahat pon salah abis nak jadi apa?he3