Tuesday, May 25, 2010

h a r i i n i d a l a m s e j a r a h

name: khairul anuar

anak kepada: pasangan en mohd suhaimi dan pn zaliha

berumur: 21 tahun

tarikh lahir: 27.12.

status: xberapa nak single la....

adik beradik: 7 aku no 6....

suke: makan, tido, tengok bola, chelseafc, dan suka gadisku...

penah menjadi student: tadika perpaduan cheras baru.
: sekolah rendah kg cheras baru
: sekolah menengah taman seraya
: sekolah menengah pandan mewah
: universiti institusi teknologi mara(UiTM) shah alam

student: mascomm major in advertising.

suke gejet: computer acerku, kemere DSLRku A230, PSP3000ku dan handpone n81 ku..huhahahaha.

suka hangout ngan mambe2....


kenapa saya suka rumah saya?kenapa saya suka rumah saya?sebab die best...saya ade adik, akak abang, kakak.....saya suke kawan saya,saya ada ramai kawan dari tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, sekolah tinggi serta Di universiti. saya juga suka Hazirah..siapa tuh?bia saya sahaja taw..he3 saya suka berburak,ber"joking",mendengar masalah org len tapi xske kongsi masalah sendiri. saya xsuke org yg bermuke-muke,xske buku teks, xske buat assigment, xske di presure, xske kawan makan kawan dan kawan lupe kawan...he3 tu je kot pasal diri saya...owh satu lagi, saya xencem.hahahaa...

No comments: