Tuesday, November 29, 2011

wat u give u get back

tol la kan kekadang lau kite wat jahat, kite dapat balasan jahat. tuh la yg jadi kt diri aku, xpe la redha je la lau ade yg xsuke katg aku ni. aku pn bukan hebat sampai boleh nk menghasut org supaye suke aku, its up to uolzz la kan.xpe la da die xnk ngan aku xkn nk paksa plak. tp xkisah la ko lebih suitable ngan diekan....1-0 ite?ahahahaha mungkin die bukan untuk aku dan lau aku ngan die pn rase cm ade je yg xkenekan...bile tgk2 balik mmg banyak perbezaanpn, like aku ni kurang bersocial dan aku xde duit lau nk bersocial jika nk dibandingkan dengan ko.tp xpe la like i just said b4, die lebih sesuai ngan ko, die peramah, baek hati, hensem(dari aku la), kurus dan suka melayan ko.bukan cm aku kan...xpe la aku pn da malas nk twit2 mende sal korg sbb nnt aku kene balik, nnt ade yg report dan yg paling aku xkn buat adelah berbaek ngan ko untuk kali ke 3. damn asal aku bleh tertipu ngan ko huh?asal la aku nie senang tol nk maapkn ko padahal aq da prasan ko asik nk suh aku berbaek ngan "die". mungkin tidak untuk aku berbaek ngan die la. ngan ko pn aku xpasti. yg penting skrg ni aku just nk abiskn part 5 dan blah malas nk tgk muke 2 "merpati" sejoli yg agak annoying bile didepan aku.sorry lau korg terbaca tp yup this is what my heart say. okbai.