Monday, November 15, 2010

bila hubungan da tak dapat lagi diteruskan

semalam merupakan hari yg paling sedih dalam sejarah kehidupan hidup aku. dimana wanita yang paling aku sayang dan aku cintai seumur hidup aku telah memutuskan hubungan dengan aku.tanpa sebab dan alasan yang kukuh die telah memberikan respon yang kurang enak didengari.semalam merupakan hari terakhir aku menghadapi peperikasaan akhir dan aku gembira dan ingin memberi tahu dekat dia yang aku akan pulang untuk berjumpa dengan dia tak lama lagi.aku pon bagi la message kat die...hampir 15 min aku mendapat balasan dari message aku tadi. permohonan maaf disertakan di dalam message yang aku dapat.
aku da dapat agak da ade tak kena dengan die. sehari sebelum tuh,member aku bagi taw yang die macam terserempak ngan awek aku tapi ngan lelaki lain,tp aku ignorekan aje sebab aku xrase die buat cm tuh kan...tp sejak dari time tuh,aku xdapat call die langsung and message die pon aku xdapat reply.hati aku da mule buat persepsi sendiri tentang die and mule terfikir sal pe yang member aq cakap. ok back to basic, pas aq dapat message maaf dari die tros die cakap yg die xde komitmen da ngan aku...aq cube desak die suh bagi taw pekare sebenar dan aku cube agak yg die ade laki lain ke?tetibe betol lak sangkaan ak yang die mmg ade laki laen selain aku.
die admit yg die mmg ade laki laen selain aku dan aq xbleh nak fikir ape2 time tuh.prasaan marah+sedih+dendam mula ade kat dalam ati aku.aq bawak berbincang dengan member2 aku and member2 aq bagi taw yg tidakkan aq mmg betol dan suh aku lepaskan je awek aq tuh.tp dalam hati aq,berat gile nak lepaskan die..
percintaan yg kiteorg lalui selama hampir 2 tahun berakhir dengan beberapa minit je,air mate aq da kering nk menangis.hati aku sakit dan perasaan aku bercelaru.aq xde tempat nak mengadu.aq cube tenangkan fikiran tapi perasaan aq tetap terkenang kisah aq dengan die.aku sedih pekare nie berlaku gak and mmg da xdapat dielakkan.jika dibandingkan kekayaan dan paras rupe mmg aq nie xde sape suke, tp ape yg aq boleh janji kat die just kebahagiaan dan kesetian je..mungkin 2 bende tuh xcukup untuk die.
xpe la mungkin setiap kejadian ade hikmahnye.aku akan tunggu hikmah disebalik pekara nie berlaku.aku akan cube lupakan die dan kenangan kami bersama.aku akan cuba bukak buku baru dan kawan2 aku akan jadi teman aku untuk diluahkan perasaan ini.tapi aku berharap yg die sedar ape yg telah die buat dan menyesal.aku rase aku xberjaya buat die gembire sebab hubungan ktorg putus macam nie.mungkin ade laki laen yg lebih layak untuk die jadikan teman.aku tetap berdoa utk die dan kebahagiaan die.thx sweety give me sweet memories from 1st time we meet until 14th November 2010.i still love you.

4 comments:

♥Kekniss Eberdeen♥ said...

sabar awak..per yg berlaku tu mungkin ader hikmah yg tersendiri..sebb kiter pown x tahu percaturan apa yang da diatur olehNya pada kiter...sabar lah..mungkin kebahagian sebenar menanti kite d masa akan datang..lamabat @ capat hanya Dia yang Maha Mengetahui akan sesuatu tu..kuatkan semangat yep..:)

khairul anuar bin mohd suhaimi said...

thx yunzz nieysa..ngah bersabar la nie,xpe la da xde jodoh nk buat cm ne...bertahun mane pon bersame sometime lau xde jodoh berpisah gak...biar la..

achik ezam said...

move on...

kalau dh bukan jodoh berkepit hari2 pon boley putus...tapi kolo dh jodoh 2 menit kenal pin dh boley kawen


huhuhuhu


chill k :)

khairul anuar bin mohd suhaimi said...

thx....yup2..xpe la semue tuh rahsia allah...jodoh xbleh ditetapkan...